Jaká je vaše provozní doba?
Naše dopravní služby Praha, Česká republika a Evropa provozujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce včetně všech státních svátků.
Žádné potvrzení jsem neobdržel. Co můžu dělat?
Zavolejte nám nebo pošlete e-mail.
Můj odlet je zpožděn a přiletím o 2 hodiny později ve 13:00. Bude na mě někdo čekat? Kolik si účtujete navíc?
Váš řidič bude informován o čase příletu vašeho letu a bude čekat, aby vás vyzvedl, kdykoli váš let přiletí. Vše bez příplatku
Kde potkáme našeho řidiče? Jak poznáme našeho řidiče?
Náš řidič na vás bude čekat v příletové hale terminálu 1 nebo 2. Podrží tabuli s vaším jménem nebo logem vaší společnosti. V případě jakýchkoliv potíží se vzájemným hledáním nás neváhejte kontaktovat na naší lince +420 776 599 443.
Můžete nám poskytnout autosedačku pro miminko? Kolik za to zaplatím?
Takže jsme na to plně připraveni, dejte nám o tom prosím vědět při rezervaci a my vám autosedačku zdarma poskytneme.
Budeme větší skupina. Je to problém?
Ne, to není. V nabídce máme minivany.
Počítají se děti?
Ano, nemluvňata a děti počítáme jako členy vaší party. Podle českého práva jsme povinni používat speciální sedačky pro děti, které poskytujeme zdarma. Abychom na to byli plně připraveni, zanechte nám prosím ve svém rezervačním formuláři poznámku, ve které nám sdělíte, kolik dětí s sebou budete mít. Autosedačky, dětské židličky a kolébky do 8 let poskytujeme zdarma.
Co když mám extra velká zavazadla?
Na extra velká zavazadla je potřeba nás předem upozornit, abychom v případě potřeby mohli poslat větší auto.
Kdy platím za převod?
Platit můžete předem online kreditní nebo debetní kartou nebo bankovním převodem. Můžete také zaplatit našemu řidiči při příjezdu do cíle. Při platbě předem je náš řidič informován a není nutné, abyste tiskli žádné potvrzení o platbě.
Kdy musím zaplatit za zpáteční převod? Musím platit za obě cesty najednou?
Ne, nevíš. Každý zájezd můžete zaplatit zvlášť. V případě, že platíte obě částky najednou, náš řidič vám vytiskne potvrzení o platbě a poukázku na převod, kterou si uschovejte pro vaši evidenci.
Účtujete si příplatek za převod dalších výdejních míst v Praze?
Naše cena transferu z letiště zahrnuje jednu adresu odletu. Pokud jedete na více než jeden, pak je za každé další předání příplatek 100 Kč.
Co se stane, když je můj odlet zpožděn? Účtujete si za čekání řidiče příplatek?
Ověřujeme čas vašeho příjezdu online. Váš blázen bude informován o vašem letovém plánu a bude čekat, aby vás vyzvedl v příletové hale 20 minut po vašem příletu (bez ohledu na to, zda odletíte dříve nebo pozdě oproti plánovanému harmonogramu). Vše bez příplatku.
Co dělat v případě, že jsem zmeškal let s přestupem? Co doporučuješ?
Pokud nás budete moci informovat v případě zmeškaného navazujícího letu, změníme vaši rezervaci podle toho – bez poplatku. Stačí nám zavolat a my vytvoříme novou rezervaci.
Jak dlouho to trvá z letiště Praha do centra města?
Cesta z pražského letiště do centra města trvá autem obvykle kolem 25 minut a při silném provozu až 40 minut.
Jsou vaše ceny za osobu nebo za vozidlo?
Ceny za všechny naše služby jsou uvedeny za vozidlo a ne za osobu (do počtu volných míst ve voze). Máte další zavazadla, dejte nám to prosím vědět během rezervace, abychom na letišti neměli problémy s kapacitou.
Musím platit pouze v místních CZK nebo také v EUR?
Pokud během rezervace platíte online, můžete si vybrat jinou preferovanou měnu. Přijímáme další měny – EUR, GBP a USD. Pokud platíte v hotovosti v jiné než místní měně (CZK), cena se může mírně lišit v závislosti na aktuálním směnném kurzu.
Mám dát řidiči spropitné?
Pokud jste se službami, které dostáváte, spokojeni, je obvyklé dát svému řidiči spropitné.
V kolik nás vyzvednete v den odjezdu?
Obecně doporučujeme čas vyzvednutí vaší přepravní službou z letiště Praha přibližně 3 hodiny před odletem u letů mimo EU a 2,5 hodiny před odletem letů do EU.
Potřebuji fakturu, účtenku. Jak to mohu získat?
Daňový doklad se automaticky vytvoří a zašle vám ve formátu pdf pro převod tam, kde je tento druh faktury potřeba. Na vyžádání předem lze daňový doklad vystavit i pro platby řidiči v hotovosti nebo kreditní a debetní kartou.
Potřebuji změnit/zrušit rezervaci – co mám dělat?
Pokud potřebujete změnit nebo zrušit rezervaci nebo upravit své údaje, napište nám nebo zavolejte.
Jaké jsou vaše zásady týkající se kouření?
Všechna naše vozidla jsou nekuřácká.
Co se stane, když cestu zruším?
Svou rezervaci můžete kdykoli zrušit. Pokud máte nárok a vaše rezervace byla uhrazena předem, vaše peníze budou automaticky vráceny zpět na kartu použitou k platbě nebo na váš bankovní účet (do 10 dní). Obecně platí, že vrácení peněz je vždy poskytnuto, pokud zrušíte alespoň 24 hodin před vyzvednutím. Přesné podrobnosti najdete v našich smluvních podmínkách.
Kdy si mohu zarezervovat letištní transfer?
Náš systém Vám umožní provést rezervaci dopravy do Prahy až 365 dní před datem Vaší cesty.
Je možné rezervovat jednosměrný převod na daňovém dokladu?
Ano, je to možné, ale v některých případech to může znamenat proplacení proforma faktury před převodem. U jednosměrného převodu není požadován podpis smlouvy.
Potřebuji transfer z vlakového nádraží. Kde potkám řidiče?
Pokud přijedete na Hlavní nádraží (Wilsonovo nádraží), náš řidič na vás bude čekat v nádražní hale vedle rychlého občerstvení Burger King. Při rezervaci musíte uvést všechny informace o svých cestovních ujednáních. V případě zpoždění se neplatí žádný příplatek.